Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ervaring autobedrijf Arno van Putten

Geplaatst door: daniel ma op: 12-08-2013 23:56
Deze man, Arno van Putten heeft mij een auto verkocht met heel wat reparatiepunten waaronder olielekkage. Dat heeft hij heel handig verborgen gehouden door mij een kopie te geven van het APK rapport. Op het origineel heeft hij een wit blaadje over de reparatiepunten gelegd en het zo gekopieerd. Ik kreeg dus de kopie van hem waarop geen reparatiepunten stonden. Toen ik er thuis achter kwam, heb ik het originele rapport opgevraagd bij het bedrijf dat de APK heeft afgegeven. Er bleek heel wat met de auto te moeten gebeuren, waaronder dus die olielekkage. Als ik dat had geweten had ik de auto nooit gekocht. Ik voel mij dus behoorlijk opgelicht. Helemaal omdat hij mij meermaals heeft verzekerd dat de auto prima in orde was. Groetjes Daniel paddy_taddy@yahoo.com
Reactie door sjoppie op 13-08-2013 07:17
Hallo Daniel, vraag de redactie even of zij uw e-mailadres weg willen halen om spam te voorkomen. En u bent zeker opgelicht! Vr. gr. sjoppie.
Reactie door tijger1 op 13-08-2013 10:41
Geen aankoopkeuring laten verrichten?
Reactie door valerius-2 op 13-08-2013 13:18
Ja dit is een vorm van oplichting hier kan u werk van maken.
Reactie door zoekster op 13-08-2013 13:28
Ik weet niet hoeveel u voor de auto heeft betaald, hoe oud hij was, of u dit gemeld heeft bij de verkoper, hem geconfronteerd met het vervalste APK rapport en of u hem aangeschreven heeft over de reparaties. Heeft u deze inmiddels laten verrichten? En door wie? Wat zijn de kosten? U zou eens op rechtswinkel.nl uw klacht kunnen neerzetten en kijken of er op juridisch vlak nog wat te behalen valt. klik HIER Dan moet u daar wel de vragen die ik hierboven heb neergezet in uw vraagstelling verwerken. Hoe meer informatie, hoe beter het antwoord.HIER
Reactie door arno van putten op 14-08-2013 18:52
Geachte meneer / mevrouw. Een reactie vanuit mij , Arno van Putten van Arno van Putten auto’s uit Nunspeet, aangezien ik lees dat ik ten onrechte op deze site wordt beschuldigd van vervalsing van papieren en dat ik mij niet aan gemaakte afspraken zou houden met de klanten die bij mijn bedrijf een auto kopen. Het gaat om de beschuldiging van Meneer Daniel Maleki. Meneer D Maleki kocht bij mij op 22-04-2013, een Mercedes C-klasse ( 98-DD-XG), bouwjaar 1999 voor de prijs van € 1850.00 zonder garantie. Na twee maanden belt meneer D Maleki op met de mededeling dat de auto een olie lekkage had, en deelde mij mede dat ik het APK formulier zou hebben vervalst. De APK op die auto is helemaal niet door dit autobedrijf uitgevoerd! Ik heb meneer de auto verkocht met het forumlier van APK dat ik bij de auto heb ontvangen.. Als adviespunt stond volgens meneer op een nieuw aangevraagd APK formulier een adviespunt olielekkage, geen afkeuring APK. Ik heb aangeboden, omdat ik het erg vervelend vindt voor meneer D Maleki, de auto te laten maken door een erkend monteur. ( Werkzaam bij de Mercedes dealer) Meneer Maleki is geweest en de oorzaak (lekkende kering) is erkend en besteld. Dit kost bij mij monteur € 400.00 euro, waarvan ik heb voorgesteld allebei de helft , dus € 200.00 per persoon , te betalen. De garage van meneer D Maleki geeft de prijs van € 700.00 / € 1000.00 aan. Menneer D Maleki heeft tweemaal zijn reparatie afspraak afgezegd en de derde keer werd door de monteur afgezegd ( In verband met omstandigheden) , met de vraag een nieuwe afspraak in te plannen. Vervolgens krijg ik dreigende mails en telefoontjes met het dringende verzoek € 500.00 euro te betalen aan meneer Maleki , omdat meneer Maleki geen vertrouwen meer heeft in mijn bedrijf. Dit betreur ik ten zeerste. Gezien alle beschuldigingen en de aard van de beschuldigingen voel ik mij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen tegen meneer D Maleki. Vriendelijke groet Arno van Putten Nunspeet.
Reactie door tijger1 op 15-08-2013 16:37
@daniel ma Zou u hier niet moeten reageren?
Reactie door daniel ma op 16-08-2013 17:08
Ik reageer niet op Arno van Putten. Zijn verhaal klopt niet. Voor degenen die overwegen bij hem een auto te kopen, jullie kunnen contact opnemen via paddy_taddy@yahoo.com voor meer info en bewijzen.
Reactie door tijger1 op 16-08-2013 17:16
En wat klopt er niet aan zijn verhaal? U hebt daar geen auto gekocht ;-)
Reactie door slobberbone op 16-08-2013 17:45
Op radar staat iets meer maar lijkt erop dat koper gewoon geld wil zien en niet is geïnteresseerd in reparatie.
Reactie door tijger1 op 16-08-2013 18:00
@daniel ma U hebt dat autobedrijf van van alles en nog wat beschuldigd. Het bedrijf geeft hier een reactie. Dat gebeurt niet vaak. Dan kunt u dat niet afdoen met:" ik reageer nier, het klopt niet" Ik hel er dan toch toe over dat uw verhaal niet klopt. Ik heb zeker niet de wens om een auto te kopen en nog minder om met u contact op te nemen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!