Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Netwerk probleem T-Mobile niet opgelost.

Geplaatst door: ew01 op: 16-08-2010 11:36
Het is al in de media geweest dat T-Mobile problemen heeft met het netwerk. T-Mobile doet het voorkomen als of de problemen achter de rug zijn en alles is opgelost. Klagende klanten hebben een vergoeding gekregen van maximaal €25. Hiermee geeft TM toe dat er problemen zijn. Wat is er dan nu nog aan de hand: Het netwerk geeft nog steed de bekende problemen. Ik zelf gebruik de telefoon hoofdzakelijk in A,dam. oa postcodes 1102-1064 en 1067. Alledrie deze geven netwerk problemen. Deze prooblemen duren al vanaf december 2009. De vergoeding van €25 (max) staat dus niet in verhouding. TM wil nergens van weten en geeft geen enkele reactie meer. Ik heb ontbinding van het contract geeist aangezien het internet deel voor mij erg belangrijk is. Zoals dit nu werk levert mij grote problemen op. Ik heb ook recht op ontbinding aangezien TM niet (kan) leveren zoals overeengekomen. Ik ben nu een logboek aan het bijhouden met foto,s van de netwerkproblemen. Ik zal deze ook openbaar maken. Maar ik heb natuurlijk ook een vraag: Wie hebben er (nog) netwerkproblemen. Wie heeft er wel een afdoende oplossing aangeboden gekregen.
Reactie door ew01 op 16-08-2010 12:05
Hierbij een link naar foto,s van de netwerkproblemen per dag. http://nl.fotoalbum.eu/NetwerkTM De problemen zijn zowel in al buiten huis. Ik heb een duokaart en gebruik meerdere T-Mobile toestellen.
Reactie door tdehond op 16-08-2010 12:19
U kunt eerst T mobile schriftelijk, aangetekend, liefst met ontvangst bevestiging in gebreke stellen, een termijn aangeven waarbinnen u het probleem opgelost wilt zien. Komt u er m.b.t. schadevergoeding en/of kosteloze ontbinding niet uit, dan kunt u dit ter beoordeling voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. GESCHILLENCOMMISSIE TELECOMMUNICATIE Geschillencommissie Telecommunicatie Geschillencommissie Telecommunicatie
Reactie door ew01 op 16-08-2010 13:31
Quote: tdehond schreef op maandag 16 aug 2010, 12:19: U kunt eerst T mobile schriftelijk, aangetekend, liefst met ontvangst bevestiging in gebreke stellen, een termijn aangeven waarbinnen u het probleem opgelost wilt zien. Komt u er m.b.t. schadevergoeding en/of kosteloze ontbinding niet uit, dan kunt u dit ter beoordeling voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. GESCHILLENCOMMISSIE TELECOMMUNICATIE Geschillencommissie Telecommunicatie Beste, Dit stadium ben ik al voorbij. Ik heb aan alle eisen welke TM stelde voldaan. Ik heb een logboek bijgehouden met de storingen inclusief de tijden en postcodes. Ik heb deze aan TM verstrekt. Na maanden heb ik een mail gezonden aan TM met een oplossing of ontbinding van het contract. In het eerste en laatste antwoord welke ik heb mogen ontvangen stelde TM dat de problemen met 6 weken zouden zijn opgelost. Ondertussen zijn we weer een kwartaal verder. TM heeft zonder overleg mij en meerdere een vergoeding gegeven van maximaal €25. Hier kun je het mee doen. PUNT. Zoals u kunt lezen heb ik dus aan alles voldaan. De vervolgstappen zijn al in gang. Maar ik zou deze graag voorkomen aangezien ik niet op dat touwtrekken zit te wachten. Liever heb ik dat TM het contract ontbind zonder tussenkomst van juridische maatregel. einde Quote Geschillencommissie Telecommunicatie
Reactie door ew01 op 18-08-2010 07:46
Gisteren op postcodes 1067 en 1102 totaal geen internet mogelijk via de gsm. Op het forum van TM blijkt dat meer mensen op deze postcodes netwerkproblemen hebben. Van TM krijg je geen enkele reactie.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!