Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

meubelparadijs rotterdam

Geplaatst door: baloe115 op: 12-12-2009 11:57
Graag wil ik even reageren op de vele mails van oplichting door het Meubelparadijs R'dam.Deze zaak is nog steeds bereikbaar onder www.meubelparadijs.nl wanneer u het contactformulier volledig invult kan het betreffende bedrijf contact met u opnemen.Het bedrijf zit inderdaad niet meer op de Stadionweg vanwege beëindeging huurcontract verhuurder.I.V.M zogenaamde renovatie van het gebied Kuip en omgeving.Wanneer u contact opneemt wordt u volledig ingevuld contactformulier door de firma Meubelparadijs behandeld en even voor de goede orde Het Meubelparadijs is beslist niet failliet en levert de nog bestelde meubels uit wanneer deze van de fabrikant binnen komen,dit kan inderdaad wel eens van met vertraging plaatsvinden waar het Meubelparadijs geen invloed op heeft. Een tevreden klant al 40 jaar yvette
Reactie door grootvader op 12-12-2009 12:39
En wie is in vredesnaam Ivette? Het waren toch 2 broers die die tent runden? Zijn die twee te laf om te reageren op de vele klachten? Bovendien, waarom niet het huidige (nieuwe )zakenadres even hier neergezet? Ach, twee Rotterdammers die kennelijk ook sterk lijken op het beeld van Zadkine waarvan de gewone Rotterdammer zegt: "Zijn handen staan verkeerd en heeft geen hart in z'n lijf". De Vrije Vogel
Reactie door holpen op 13-12-2009 19:44
Ach "Yvette", of moeten we misschien zeggen "meneer Struyk"? Dit soort nepberichtjes hebben we al honderden van gezien alhier en die herkennen we bijna met onze ogen dicht. En altijd gaat het om een tevreden klant die vervolgens heel erg goed blijkt te weten hoe de bedrijfsvoorwaarden in elkaar zitten en vooral ook hoe een bedrijf te bereiken is. Complete reclameteksten van het bedrijf zelf! Bovendien koop je alleen nog meubels bij een dergelijk bedrijf als je niet goed bij je hoofd bent: geen adres, geen mogelijkheid de zaak te bezoeken, geen mogelijkheid de meubels van tevoren te zien, bedrijf met een postbusnummer of e-mailadres bereikbaar. Oftewel: klanten welkom, maar vooral niet fysiek! Ga toch weg! En dan die zogenaamd "prachtige" website: een bijzonder simpel en ontzettend amateuristisch in elkaar geknutseld werkje. Ik hoop niet dat er betaald is voor het ontwerp van deze site, want het is werkelijk tandenknarsend slecht! Gewoon door een handig neefje (ik vind de naam Sluro, is dat misschien die DHZ-winkel?) in elkaar gehannest met Frontpage (versie 4.0), zonder enige kijk op of gevoel voor layout, vormgeving en techniek. Het contactformulier ziet er zo slordig uit, dat dat echt geen professioneel werk kan worden genoemd. En dan het foldertje dat er geplaatst is: via een Windows Live-account wordt dat getoond.... jaja.... En dan hebben we het maar niet over het prachtige "design" van het foldertje, hè? Ga liever eens in op de klachten en los deze op!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!