Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

INLOGGEN TELFORT MOBIEL WEER NIET MOGELIJK

Geplaatst door: sandra04 op: 29-09-2009 11:27
Voor de zoveelste keer is het tot nu toe (voor mij 5 dagen) niet mogelijk in te loggen op mijn telfort/mobiel. Dit krijg ik te zien:

Beste klant,
wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.


Ik ben er nu helemaal uit! Slimme truc van Telfort . Als je dit als aanbieder een aantal keren per jaar doet, kunnen degenen die door hun belminuten heen zijn, niet checken hoeveel minuten ze van de vorige maand hebben kunnen meenemen. Dan gaan wij als klant de dure "buiten je bundel" minuten betalen.
Dan loop je als aanbieder een paar keer per jaar toch aardig binnen!!!!.
De rest van de site werkt wel, evenals de vorige keren toen telfort mobiel niet werkte.

Met vr. groet,

misschien je belgedrag eens aanpassen als jij afhankelijk bent van die status dan moet je het op je gsm bijhouden.
een paar jaar geleden was deze extra service er niet eens en hoorde je niemand en het bellen is hetzelfde gebleven
De vorige mail
"Heeeee, zelfde "gast" van een eerdere discussie! Welkom  "
kwam dus van mij, Sandra. Ik was p.o. niet meer ingelogd.
Ook hier kom jij dus WEER de boel proberen op te n..........
Jammer dan!
Ik ben niet dezelfde gast reageer net voor de 1ste keer hier.
Maar ik vind het o zo krom dat je hoge rekening ineens aan het niet kunnen controleren zou liggen.
Wie belt er JIJ
Wie is er dan verantwoordelijk JIJ
Wie dient zelf zijn gebruik en kosten in de hand te houden JIJ
Als je dat niet kunt moet je niet bellen simpel zat, elke telefoon heeft een teller waarbij je heel goed af kunt lezen wat je gebeld hebt.
Toen de service nog niet bestond zoals anderen al zeggen klaagde er niemand en nu hebben ze spontaan allemaal een te hoge rekening.
Er is maar 1 persoon die belt dat is degene waarvan de telefoon is en niemand anders.

Ik heb zelf 300 minuten en weet als ik veel bel dat ik bij betalen moet, heel makkelijk.
Als je nu zoals ik in een ander topic al las 200 euro moest betalen ipv 30 heb je het toch echt zelf gedaan, maar nee liever de onschuld uit hangen, ik merk toch echt wel of ik 300 min bel of 1000 min daar heb ik geen site voor nodig.
Maar sommige hier hebben een verstand van een pierworm schijnbaar
Hahahahaha! Hij is er voor de eerste keer. Ja hoor! Laat hij nou nét hetzelfde lange verhaal  plaatsen als in een andere topic. En inderdaad, goed plan, hem doodzwijgen dus. Laat ik dan de laatste zijn die nog op hem gereageerd heeft.
m.vr.groeten
Lieve mensen,
Voor de goede orde. Ik heb geen te hoge rekening . Ik wil het alleen voorkomen. Aangezien ik vaak belminuten over houd, is het wel zo handig om via de telfortsite in de gaten te houden hoeveel ik er dan meegenomen heb naar de volgende maand. Ik houd dan belminuten in de gaten, dat zijn dus de standaard belminuten plus de extra minuten van de maand er voor.
Als je start met meer belminuten dan die je standaard hebt en vervolgens hou je daar het einde van de maand weer van over, komt daar de nieuwe maand weer bij, enz. enz. Dan zou het toch wel heel erg makkelijk zijn als je even op de site kunt kijken. Niet zo gek toch?
Dit omdat die herkenbare gast, door zijn eigen reactie op een vorige topic te knippen en hier te plakken, suggereert dat ik klaag over een te hoge rekening. Niet dus.
Bedankt voor jullie steun betreffende deze gast
Groetjes,
Sandra
We hebben de afgelopen dagen met man en macht gewerkt om ons interne systeem weer op te bouwen. En gelukkig kunnen we melden dat de ‘ordertool’, die het mogelijk maakt om mobiele abonnementen te beheren, vandaag weer werkt!
Onze klanten kunnen weer terecht in onze winkels en bij onze online shop om abonnementen af te sluiten en te activeren. Dit geldt ook voor onze dealers, die onze klanten weer kunnen helpen.
Morgenochtend om 9 uur is onze klantenservice weer volledig beschikbaar voor onze klanten. Wij kunnen dan alle klantgegevens weer inzien, het enige wat wij nog niet voor klanten kunnen doen is abonnementen verlengen. Zoals gezegd geldt het tijdelijk verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut. We willen onze klanten hiermee tegemoetkomen voor het ontstane ongemak. 
Wij moeten nog een aantal werkzaamheden en controles uitvoeren voordat onze klanten hun actuele gegevens in Mijn Telfort en Zakelijk beheer kunnen inzien en beheren. Voorlopig zijn Mijn Telfort en Zakelijk beheer daardoor nog niet beschikbaar. Voor vragen over privégegevens en abonnementen adviseren wij onze klanten in de tussentijd om contact op te nemen met onze klantenservice.
Tot zover een update over de herstelwerkzaamheden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bovenstaande ter info.
Met vr. groet,
Sandra
Gisteren meldden we dat onze klantenservice vandaag weer volledig beschikbaar zou zijn. Helaas is een deel van de werkzaamheden vannacht niet goed uitgevoerd waardoor onze klantenservicemedewerkers op dit moment wél klantgegevens kunnen inzien maar hier nog geen wijzigingen in kunnen aanbrengen.

We zijn bezig om dit alsnog zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Onze excuses voor de verwarring.

Goed nieuws: onze klantenservice is vanaf nu weer volledig beschikbaar voor vragen. Onze medewerkers kunnen dus klantgegevens inzien én daar wijzigingen in aanbrengen. Uiteraard geldt voorlopig het verlaagde klantenservicetarief van 1 cent p/minuut.

Op dit moment zijn we nog bezig om Mijn Telfort (Mobiel) en Zakelijk beheer weer beschikbaar te maken voor onze klanten. De verwachting is dat deze online omgevingen na het weekend weer 'live' zullen gaan.

Zie update 4.
Kan nog steeds niet inloggen in Telfort mobiel.
Beste allemaal,
Tot nu toe was ik een trouwe klant bij telfort. Bijna 3 weken geleden ontving ik echter een rekening van telfort van ongeveer €112,- (normaal gesproken kom ik niet boven de 30 euro uit, waarvan €7,- voor het sim-only abonnement). Ik heb vanaf 28 september tevergeefs dagelijks geprobeerd om in te loggen op Mijn Telfort. Dus maandag maar telefonisch contact gezocht met het klantenservice nummer (0900....). Hier krijg ik de volgende verklaring te horen voor de hoge rekening:
In juni 2007 heeft u een 24 maanden contract afgesloten bij telfort, dus in juni j.l. is deze automatisch omgezet naar een 'vrij contract'. Deze kunt u ten alle tijden met een maand opzeggingstermijn opzeggen. De kosten voor dit abonnement bedragen ongeveer €26,- p/m. Bovendien heeft u €68,- aan belkosten gemaakt. Incl. BTW komt dit neer op het totaalbedrag van €112,-.
Toen ik meldde dat ik nooit op de hoogte ben gesteld van de afloop van mijn contract, omzetting en/of toename aan abonnementskosten, is mij gezegd dat dit wel gebruikelijk zou moeten zijn. Normaal gesproken ontvangt de klant tijdig bericht hierover.
Vervolgens heb ik opgehangen en heb ik direct via mijn bank het geld laten terugstorten op mijn rekening. Ik heb namelijk het gevoel dat ik ********* ben en wil daarom eerst mijn facturen inzien. Dinsdag heb ik weer gebeld met Telfort. In dit gesprek heb dit gezegd en kreeg ik als reactie dat Mijn Telfort waarschijnlijk vandaag (woensdag) weer online moet komen. (Aangezien ze inmiddels weer een nieuw bericht hebben geplaatst, dat de storing nog even gaat duren, zie ik dit niet gebeuren.) Daarnaast kunnen ze mij de factuur per post opsturen, maar dit kost dan eenmalig €2,50 verzendkosten. Aangezien ik dit vrij duur vind voor verzending van een standaard brief ben ik hier niet op in gegaan. Bovendien betwijfel ik of hierin alle gedetailleerde gegevens staan die ook op Mijn Telfort vermeld zijn. Tot slot kreeg ik te horen dat als mijn betaling over een ruime week niet binnen is, mijn contract automatisch wordt verbroken.
- Heeft Telfort het recht om mijn abonnementskosten van €7,- om te zetten naar €26,-, terwijl er op de website staat dat dit abonnement zonder kortingen 14 euro kost ?
- Heeft iemand anders ervaring met wat ik nu zou kunnen doen?
Groeten,
Elmar
Wat een onzin verkoopt die Tekfort aan de klanten. Ik heb net 3 weken een abbo bij ze lopen en ik weet niet eens wat ik heb gebeld. Bij andere pro. kan je het wel terug vinden op de site. Dat is gewoon een slimme actie van ze want zo kan ik niet bijhouden wat ik heb gebeld en heb ik eind van de maand te veel gebeld. Jah das makkelijk verdienen aan je klanten. En Inloggen op mijn telfort kan al meer als 2 weken niet. Maar ja abbo. verlengen dat kan wel lees maar:
Verlengen
Bent u een particuliere klant en wilt u uw abonnement verlengen? U kunt uw abonnement verlengen via onze Online Verlengshop. Verleng uw abonnement via
telfort.nl/verlengen .

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Hoe krom is dat dan.
Om ziek van te worden!!!!!
Ik heb hetzelfde probleem als velen:
-Verkeerde bundel op factuur(toen ik wel kon inloggen), gevolg;megahoge rekening
-Belminuten worden afgerond naar boven, dus telefoonteller in de gaten houden, helpt niet
-Nummers die ik schijn te hebben gebeld, waarvan ik niet wist dat ze bestonden(heb 1 z''n nummer gebeld, maar die marokkaanse man vertelde die datum met hele gezin in Marokko te zitten, dus kon nog niet eens telefoon op hebben genomen)
Ik heb al een paar mailtjes naar Kassa gestuurd, maar men reageert hier ook niet echt, zijn er al meer mensen aan het mailen geweest?
Graag alleen gewenst commentaar

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!