Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

de deceptie genaamd traffic control motorslipcursus

Geplaatst door: ingenkay op: 16-10-2012 11:32
Op 29-09 j.l. is mijn vriend bij Traffic Control geweest voor een motor slipcursus. Ik dacht dat het een leuk verjaardagscadeau zou zijn, maar dit bleek een deceptie. De cursus begon al later (10.30 uur i.p.v. 10.15 uur). De instructeur had niet minder interesse kunnen tonen. Alle motoren op 2 na waren binnen het uur al kapot. Er was zelfs een motor met een klapband, één van de motoren had zulke kapotte remmen, dat alle vloeistof er al uit was gelopen en deze helemaal vast zat en van een andere was de accu helemaal op, deze hebben ze nog geprobeert een aantal keer aan te duwen, zodat er in ieder geval iets gedaan kon worden, maar dit was van korte duur. Het wegdek was in zo’n embarmelijke staat, dat van slippen geen sprake kon zijn en noem maar op. Peter Caelers heeft met de directeur gesproken en op schrift vastgelegd dat iedereen zijn geld terug zou krijgen, maar tot op de dag van vandaag niets meer gehoord of gezien. Ik heb in de tussentijd al 2 x gebeld en emails gestuurd, maar niets hoor. erg slecht van dit bedrijf. Het gaat wel om € 203.00, dat is niet niks. Tevens wordt er gesproken over een dagcursus, maar een cursus die pas om 10.30 uur begint, er 1.5 uur lunchpauze gepland staat en om 16.00 uur weer afgelopen is, is GEEN dagcursus, maar een halve dagcursus. Ik heb vandaag (16-10-2012)het bedrijf nog maar eens gebeld, maar kreeg van de administratie te horen dat degene die over de terugbetalingen gaat nog niet aanwezig was, hij ging (na stevig aandringen) proberen mij vandaag terug te bellen, het klonk erg twijfelachtig en ik verwacht dan ook GEEN telefoontje, wat mij ook helemaal niets zou verbazen, gezien de profesionaliteit die het bedrijf tot nu toe heeft tentoongesteld. Ook tijdens de cursus waren er diverse mensen met erg bijzondere verhalen over andere activiteiten die Traffic Control aanbiedt, Tanks die met een klos hout gestart moeten worden, annuleringen om 23.00 de avond vann te voren. Er waren mensen vanuit België die al voor de 3de maal een vrije dag hadden opgenomen voor deze cursus, omdat het telkens niet doorging. Wij vragen alleen maar ons geld terug, nog niet eens de overig gemaakte kosten, zoals reiskosten (goed 250km) en over vrije dagen maar niet gesproken.
Reactie door traffic control op 18-10-2012 15:11
Geachte ingenkay, Het spijt ons te horen dat de motorslipcursus niet zoals verwacht is verlopen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij navraag gedaan op onze klantenservice en bij onze administratie. Van hen hebben wij mogen vernemen dat het restitutie verzoek inmiddels verwerkt is. Graag zouden wij u hiernaast graag willen aanbieden alsnog te komen deelnemen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de collega's van de klantenservice. Met vriendelijke groet, Traffic Control Webcare Team
Reactie door frada1 op 05-06-2013 12:30
Traffic Control is het andere woord voor "een grote bende". Als het niet naar je zin is of ze leveren niks, kun je zogenaamd je geld niet terug krijgen. Nou, bij het niet (juist) nakomen van een verplichting door een leverancier heb je wettelijk gezien altijd het recht je geld terug te eisen. Ik heb na drie toezeggingen mijn geld nog steeds niet retour en heb er een deurwaarder op gezet. Ik zal aan een ieder die het mij vraagt zeggen: "boek daar nooit iets"

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!