Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Langzaam verbetering bij ING

05-04-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Logo_ING_09.jpg
Het is te vroeg om te zeggen dat de problemen helemaal zijn opgelost, maar ING ziet weer klanten inloggen op Mijn ING.nl en op de mobiele app. Dat zei een woordvoerder van ING vrijdagmiddag. Hij hield echter een slag om de arm voor het geven van het sein brand meester. iDeal werkt bij ING nog steeds helemaal niet.
Werken aan oplossing
,,De maatregelen werpen hun vruchten af, we werken hard aan een oplossing. Maar laat ik vooropstellen dat we klanten de afgelopen week hebben teleurgesteld in onze dienstverlening'', aldus de woordvoerder.
Technisch probleem
De problemen bij het financiële concern begonnen omstreeks 13.15 uur. Volgens de woordvoerder heeft de storing geen verband met de problemen die ING eerder deze week ondervond met internetbankieren. Er is volgens hem geen sprake van een aanval van hackers of een doelbewuste poging het systeem van de bank plat te leggen. ,,Het is een technisch probleem.'' ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!