Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Honderden klachten PostNL

15-05-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
postnl_brieven_05.jpg
Metro meldt in de opening dat in de mailbox van de krant de klachten over de postbezorging in Nederland binnenstromen. Zo zou de bezorging zwaar te wensen overlaten. Volgens de teneur van de klachten is die soms ronduit slecht en komt de post te laat of zelfs helemaal niet.
Ook wordt geklaagd dat de postbezorgers hun wijk niet kennen en pakketten al zijn geopend voordat ze zijn afgeleverd. Waardevolle objecten zijn dan al verdwenen. Ook komen klachten binnen over rekeningen die niet aankomen, waardoor mensen aanmaningen krijgen of zelfs een deurwaarder aan de deur krijgen voor een rekening waar ze niet vanaf weten.
Ook op de Kassa-site kwamen meerdere klachten binnen, in sommige gevallen zelfs van mensen die helemaal geen post kregen.
PostNL laat echter weten dat de problemen grotendeels voorbij zijn nu de reorganisatie is opgeschort. Het bedrijf wilde het aantal postverwerkingscentra terugbrengen van driehonderd naar negen. Ook de postbodes moeten vervangen worden door goedkope deeltijdbezorgers.
Bron: Metro , ANP
Heeft u problemen gehad met de postbezorging? Hoe zou PostNL de problemen moeten oplossen? Log in en reageer hieronder.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor