Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Frikandel populair tijdens crisis

19-03-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
4562438.jpg
'Als het slecht gaat met de economie, gaat het goed met de frikandel'. Dat zegt Bernard Goethals, operationeel directeur van Beckers. Dit jaar viert Beckers het vijftigjarig jubileum van de frikandel.
De frikandellenverkoop neemt de laatste jaren weer toe, aldus Goethals. Zelf ziet Goethals de frikandel  sinds een jaar weer helemaal terugkomen op de kindermenu's.
Op het gebied van productontwikkeling heeft Beckers niet stilgezeten. De fabrikant ontwikkelde bijvoorbeeld een frikandel met 25 procent minder zout en 30 procent minder vet. De fabrikant experimenteert nu ook met het stomen van snacks. Beckers doet dit in samenwerking met de producent van Hi-Fri,
Fastfood is in tijden van crisis populair voedsel. McDonald's meldde eerder al dat de omzet gestegen is.
Bron: Evmi.nl

Meer over:

diginieuws
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor