Met onze acties en programma's zetten we zaken in beweging. Op deze pagina lees je wat BNNVARA, samen met het publiek, teweeg brengt

Dit deden we in 2021 van de bijdrage van onze leden

23-12-2021
JAAROVERZICHT_BIJDRAGE_2021_ZWART

Door de bijdrage van onze leden kunnen we programma’s ontwikkelen die bijdragen aan eenopen, gelijkwaardige en rechtvaardige samenleving.Dat doen we bijvoorbeeld met Even Tot Hier, De Kinderen van Ruinerwold, Pak de Macht en Moordtieten. De impact van deze programma’s is groot; zo zietAmsterdam UMC een stijging in verwijzingen naar de siliconenpoli n.a.v. de documentaire Moordtieten en heeftPak De Macht samen met Amnesty International 101.903 handtekeningen opgehaald om de Chinese ambassadeur Tan Jian op te roepen om duidelijkheid te geven over bedreiging en intimidatie van Nederlandse Oeigoeren. Benieuwd waaraan we onze ledencontributie nog meer besteden? In bovenstaande grafiek zie je waar jouw bijdrage in 2021 naartoe is gegaan.