Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klanten 'service' onsnet Nuenen

Geplaatst door: lisje op: 09-07-2009 08:46
Ben uiterst onaangenaam verrast door de kwaliteit van de klanten service van Onsnet Nuenen. Mijn e-mail aliassen werken al meer dan een week niet meer en ik krijg van de helpdesk niet meer informatie dan dat ze de klacht hebben doorgezet naar de ICT afdeling. Wat ik ook probeer ik krijg geen enkele indicatie over het oplossings traject, het kan een dag duren, een week maar ook wel een maand, niemand die het weet, grrrrrrr Ik heb onderstaande klachten brief gestuurd waarop ik nog niets heb gehoord: Geachte Dames, Heren, Enige tijd geleden heb ik een officieel verzoek ingediend bij Onsnet om mijn persoonlijke gegevens te wijzigen. Dit verzoek is door Onsnet op correcte wijze en snel afgehandeld. Mijn e-mail adres werd keurig gewijzigd naar het nieuwe e-mail adres. Helaas waren de bestaande aliassen door mij nog aangemaakt op het oude adres niet zichtbaar in het 'mijn account' scherm, deze aliassen werkten overigens nog wel. Ik heb toen verzocht om de aliassen weer zichtbaar te maken in het ‘mijn account’ scherm zodat ik deze weer normaal kan beheren. Resultaat was dat ik ontdekte dat ik sinds vorige week dinsdag (30/6) ben verstoken van mail omdat bleek dat de aliassen nu plotseling helemaal niet meer werkte. Ik ontvang al mijn mail via een van deze aliassen. Dit betekend dat ik nu bijna een week geen mail meer ontvang en dit terwijl ik juist belangrijke informatie verwacht te ontvangen. Dit probleem is in 'behandeling' bij uw helpdesk maar als ik om een update van het probleem vraag dan loop ik tegen een muur aan. Ik krijg al een week te horen dat het probleem bij de IT afdeling in behandeling is zonder ook maar enige inzicht omtrent het oplossingstraject te krijgen. U zult kunnen begrijpen dat dit volledig onacceptabel is, als het probleem complex is of anderzijds meer tijd vraagt laat dit dan aan de klant weten! Nu ben ik al een week in het ongewisse omtrent de afloop. Ik moet na meer dan 50 maanden lidmaatschap van onsnet helaas constateren dat onsnet haar klanten niet serieus neemt wat er toe heeft geleid dat ondergetekende op z'n minst overweegt om het lidmaatschap te beeindigen en over te stappen naar een van de vele andere aanbieders op de markt. Ondanks dat ik de afgelopen 50 maanden zeer tevreden ben geweest over de diensten EN service van onsnet, betreurd het me nu dat deze situatie is ontstaan en dat dit zover heeft moeten komen. Maar de klantenservice van Onsnet drijft haar klanten tot wanhoop als het gaat om service verlening!! Ik vertrouw er echter nog steeds op dat dit probleem correct en binnen korte termijn zal zijn

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor